Sjukhusbesök

  

Idag har jag varit på sjukan. Men ingen bebis på G än. Jag hade tid hos kirurgen för att kolla upp en knöl under armen som uppkommit sedan i somras. Knölen visade sig som väntat vara helt ofarlig och egentligen bara fettvävnad, uärk! Läkaren tyckte det var ett enkelt ingrepp och inte skulle påverka det stundande barnafödandet, så vi bestämde oss för att göra det direkt. Hon lade lokalbedövning och började skära, jag kände fortfarande och hon fick lägga en till. Hon grävde djupare men kom inte åt det som skulle ut, en annan läkare kallades in och gjorde ett försök. Fortfarande smärta och han lade två doser bedövning till, men den verkade inte vilja ta på mig så vi bestämde oss för att det fick vara nog för idag. Läkare nr.1 fick sy igen såret utan verkande bedövning och jag försökte bita ihop. Jag ska ju utstå en annan typ av smärta snart så jag tyckte det var lika bra att vänja mig.
Så nu blir det operation när jag slutat amma istället och jag får dras med "klumpen" till dess.
Nu hoppas jag bara att förlossningen dröjer ett par dagar så jag kan duscha och bada under tiden som jag tänkt mig. Trots detta trycker jag i mig färsk ananas och hallonbladste :)
Fyndade en amningskudde igår och älskar den redan, perfekt att vila armen på nu, Simson gillar den och datorn passar perfekt därpå.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej gumman! Vi måste absolut ta en fika innan bebi kommer :) Jag hör av mig i veckan, fredag kanske?

Postat av: Ann Johansson

Hej!

Nu väntar vi på att se det lilla knytet som ska komma inom kort.

Jag har följt bloggen hela tiden.

Ps. det var jag som gjorde ert bröllopskort



Ann J

2010-01-05 @ 15:36:35
Postat av: Ann Johansson

Hej!

Nu väntar vi på att se det lilla knytet som ska komma inom kort.

Jag har följt bloggen hela tiden.

Ps. det var jag som gjorde ert bröllopskort



Ann J

2010-01-05 @ 15:37:04
Postat av: Cissi

Jag var nog liiite trött imorse när jag inte ens kommenterade ditt sjukhusbesök. Bebi kommer att hålla sig inne så att du hinner läka ihop. Du kommer att tycka att förlossningen är en barnlek, så mycket som du övar på att utstå smärta! :) Jag hör av mig imorgon så bokar vi in en date, kram!

2010-01-05 @ 21:00:43
URL: http://www.cissicc.blogspot.com
Postat av: Sofie

Hej Ann, vad kul att du följer oss! Vi väntar också med spänning och jag börjar bli lite otålig nu.

Bröllopskortet glömmer vi inte och det kan inte sägas tillräckligt många gånger hur fint det var! Hoppas du fortsätter att följa oss så hörs vi snart! /kramar från Sofie och Stefan

2010-01-10 @ 20:41:10
URL: http://soffisspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback