Övertid v. 40+2



Ja vad gör man för att få dagarna att passera? Igår blev jag rastad med shopping av den lilla björnen ovan och
hans mamma. Tack för ni sysselsätter mig! Gårdagens inköp blev ett startset, det grå/vita på bilden och en vanlig vit body. Ärligt talat är jag trött på att försöka hitta kläder som passar både kille och tjej, så nu blir det inte mer shopping förrän liten tittar ut. Inte för att jag bara kommer klä en eventuell dotter i bara rosa eller kille i blått (gillar inte ens blått) utan mer för att plaggen oftast är killiga eller tjejiga över huvud taget. Den gröna bodyn hittade jag på PoP häromdagen, skogsbodyn på Kappahl och byxorna på H&M. De små tossorna fick jag hem i brevlådan igår från Finabarn. De funkar som en skallra och låter alltså när barnet rör på fötterna, vilket gör det kul att upptäcka sig själv.

Kommentarer
Postat av: Johanna G

Fina outfits till den lilla!!! Snart, snart så ligger pyret och gosar i din famn! (om inte allaredan??) Kramar!!!

2010-01-15 @ 15:08:48
Postat av: Cissi

Vi underhåller så gärna :)!

Slår en signal när jag kör in mot stan så får vi se om det kan vara något i klädpåsen som faller er i smaken (inte säkert!). Kram!

Postat av: theokleia

Skogsbodyn var verkligen jättefin! Får nog ta och bege mig till Kappahl någon dag :D De andra kläderna var också jättefina. Hoppas du inte behöver gå över så ruskigt många dagar.

2010-01-17 @ 17:05:10
URL: http://theokleia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback