No baby...yet!



3 dagar till BF idag. Försöker få dagarna att passera genom att sysselsätta mig. Igår var vi ute och åkte skridskor med vänner, ja inte Bambi förstås, jag höll mig stadigt på marken i Stefans kängor som är ungefär det enda jag får på mig på fötterna. De senaste dagarnas minusgrader gör ju att man inte fått så mycket frisk luft, så det var härligt att komma utomhus. På kvällen kände jag mig dock som en urvriden disktrasa, men jag tror att pulsandet i snön gjorde gott för både mig och bebis.
Årets första tulpaner är alltid lika härliga och dessa fick vi när svärmor och svärfar var på besök i fredags. Känns alltid lika vårigt!
Imorgon kommer en vän på fika och om kroppen är med mig ska vi ta oss en sväng på stan också.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ha ha, ja ibland undrar man om jag inte är så smart som jag ser ut ;)



ÅH! Jag börjar bli orolig över att bebi kommer hinna titta ut innan jag hinner träffa dig. Jag TROR dock att jag är ledig på onsdag och skulle gärna komma in till dig då! Kniper du till dess? :)

Postat av: Tina

Jag ser fram emot att klappa på magen imorn :-).

2010-01-10 @ 22:28:34
Postat av: Fia

Behåll Stefans kängor, jag kan fortfarande inte ha mina vanliga skor, fast fötterna inte ens är vattenfyllda längre. Har nog fått en storlek större i fötter tror jag :( Hoppas syssling kommer snart, sen ska du, jag och Cissi ha mammaträff. Tänker på er varje dag!!! Kram

2010-01-11 @ 18:19:00
URL: http://fiamedbebis.blogg.se/
Postat av: Linusfride

I like this site. Keep it up!

2011-03-29 @ 10:00:35
URL: http://linusfride.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback