Mitt 2009



I Januari for jag med jobbet till Norrland och bodde på ishotellet i Jukkasjärvi, en minst sagt minnesvärd upplevelse.



I Februari hade vi vår årliga träff med gamla tjejgänget, i år i Linas stuga, där vi även fick reda på att lilla Theodor bodde i hennes mage och föddes i september.



I Mars inhandlades klänningen med stort K och inbjudningarna skickades ut, vilket gjorde att bröllopet började kännas mer verkligt.



I April hade vi årets första grillning på Öland med härliga vänner. Vi gjorde även en resa till Tyskland med våra föräldrar och inhandlade diverse drycker till bröllopet.



I Maj fyllde älsklingen 30 år och då berättade vi även för våra familjer att vi var på väg att bli 3 :). Många glada miner, det var fantastiskt!



Midsommar firade vi som alltid på Öland, underbart som vanligt och vädret sådär typiskt svenskt och vi flyttade oss fram och tillbaka mellan inne och ute.



I Juli blev vi äntligen gifta och många månaders planering resulterade i en helt PERFEKT dag! Jag är så lycklig att vi har varandra och kommer ha för resten av våra liv!



I Augusti fick vi se en liten förhandsvisning om vem som gömmer sig i min mage. Helt overkligt!



I September reste vi till varmare breddgrader och njöt av att vara nygifta och bara rå om varandra. Denna månaden innebar också en tung förlust för en kär vän och så fick vi välkomna lilla Theodor till livet.



I Oktober började magen växa på riktigt och vi förbereda oss för vårat nya liv som föräldrar.



I November föddes lilla Eddie efter lite väntan för hans föräldrar. Det är så härligt att lära känna honom och öva lite på innan vår alldeles egna skatt väljer att titta ut och de kan leka tillsammans.



I December hade vi traditionellt julgodisbak med vänner, firade lilla julafton och julafton och fick pusta ut efter tolvslaget på nyårsafton att lillen valt att stanna kvar över årsskiftet. Årets traditionella familjebild togs framför granen, med julklappen, det nya stativet och jag tjockare än någonsin!


Nu är allt en enda stor väntan och de första dagarna på 2010 har gått ganska sakta. Men snart är du här vårt mirakel och då kommer vi nog istället vilja att klockorna ska stanna :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint skrivet, och fina bilder som vanligt!

2010-01-06 @ 16:24:26
Postat av: Helena/Bildbloggerian

Vilken fin summering av ert år! Kul att du hann göra det innan lilla plutt tittar ut. Men nu har det ju gått några dagar sen du gjorde inlägget, så kanske ni redan blivit föräldrar..? Hur som helst, så vill jag säga lycka till med ert nya spännande liv! Ska bli roligt att få se här så småningom vad det är som tittat ut :)

Postat av: Fia

Äntligen lite tid över till att kika på din blogg. har tänkt mycket på dig. Hoppas verkligen att du slipper vänta mer än de 3 dagar som är kvar nu. Ska hålla utkik på webbisar, om ni inte har lika bråttom hem som vi hade. Vi åkte hem morgonen efter han föddes så vi hann inte med webbis-bilden. Jag mår bättre och äntligen har jag fått den fantastiska sonen jag förtjänar :) Det är en stor omställning, ställ in dig på det! lycka till! Kram

2010-01-10 @ 10:55:13
URL: http://fiamedbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback