Sjukstuga



Är det möjligt att växa en decimeter på några dagar? För jag tycker verkligen det känns som det går så fort nu.  Varje vecka plockar jag bort urvuxna kläder i lillans skåp.

Jag började känna mig hängig i måndags kväll och mår fortfarande inte bra så jag fick tyvärr ställa in helgens Stockholmsresa. Enya blev också lite sämre idag, hon har varit hängig och snorig och jag är glad att jag inte tvingade henne att sitta i en bilstol halva dagen i det här vädret. Pappa Stefan är i Helsingfors med grabbarna så vi får klara oss utan honom. Vi har haft en jättelugn och mysig dag, som vi avslutade med en kort promenad till affären. Har inte varit ute på flera dagar så det var välbehövlig frisk luft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback