Ont i hjärtat

Min lilla älskling mår inte bra idag och vad det gör ont i hjärtat. Har tagit tempen men det var inte hög, hon skriker som om hon hade ont någonstans, men det verkar inte vara magen, som det brukar. Vad maktlös man känner sig! Nu har hon utmattad somnat på mitt bröst, och där ska hon få ligga hela dagen om hon vill det, idag ska vi bara mysa. I måndags var vi på babysim, tisdags babyrytmik och igår kompisfika på stan, jag tror vi behöver en lugn hemmadag. Eventuellt tar vi en promenad och handlar lite och hämtar ut ett paket på posten med kläder till Enya.

Kommentarer
Postat av: theokleia

Stackars lilla tjejen! Min tjej brukade också ha sådana dagar upp till det att hon var runt 3 månader. Då fick man bänkra sig framför tv´n och bara hålla det lilla knyttet tätt intill. Kram

Postat av: Malin S

Usch då, lilla hjärtat. Mår hon bättre nu?

2010-04-17 @ 17:38:34
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Fia

Ja, ibland behöver dom ta det lugnt också, ta in alla nya intryck och bara vila lite, även om mamman gärna vill fara och flänga. Hon är ju inte så gammal än, lillfisen :)

2010-04-18 @ 19:55:40
URL: http://fiamedbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback