Vår vagn



Bilder från www.brio.se

I lördags tog vi en promenad in till stan och kikade på barnvagnar nu när årets nya kommit in. Vi har klämt och känt på vagnar, och det var den här vi fastnade för från början och den blev det. Vi valde neutralt och kör på svart, både på liggdel sittvagn och babyskydd. Får pimpa till den med lite färg på täcke filtar och tillbehör, men det är lättare när liten tittat ut, och vi vet vem som gömmer sig i min mage.
Vi får hämta den lagom till mellandagarna, vilket känns bra av platsskäl, men jag hade gärna gått här hemma och sneglat på den :) även om det börjar kännas mer verkligt när den nu väl är beställd. Tänk att vår lille/a skrutt ska ligga och sussa däri, helt otroligt!

Dagens bloggtips:
http://irispappa.blogg.se 
En blogg om livet som pappa till lilla Iris. Att följa den får mig att längta ännu mer till liten är ute.

Kommentarer
Postat av: Pelle

Det är klart att du får länka till min blogg. Förstår att du längtar. Är skitkul att vara förälder. Märker att denna bloggen handlar mer och mer om barn så jag får nog länka till dig också.

Ha det jättebra nu och ta hand om Stefan och magen

Postat av: Emelie

Hej :) Titta in på min blogg och ta chansen att vinna en tuff barn fotölj från JaBaDaBaDo! /Emelie

2009-10-18 @ 14:28:05
URL: http://bienvenido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback