Traderafynd



Har mina små perioder då jag blir lite beroende av tradera. Det finns ju så mycket fint att fynda och eftersom bebisar växer väldigt fort går det ju fynda barnkläder som knappt använts. Den senaste veckan har jag fyndat denna pyjamas, den gula dunvästen och 3 bodys för runt 150 kr max.
Börjar känna att det hade varit jäkligt smidigt att ta reda på könet, det hade underlättat shoppingen, men nu är det bara ett par månader tills vi vet, får försöka handla könsneutralt innan. Även om det vi handlat hittills kanske mer går åt det pojkiga hållet. Jag har ju trott sedan början att det är en liten grabb därinne, och jag vet ju att chansen är 50/50, men jag skulle nog bli himla förvånad om det tittade ut en liten tjej. Om man nu ska tro på gamla skrockmetoder så säger både hjärtljud och magens form att jag har rätt.
Vad det nu blir spelar absolut ingen roll, bara den mår fint, den kommer älskas gränslöst oavsett.

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag tror också det är en pojk, är lite skrockfull och tycker din mage ser ut som min. :)

Shit, vilka fina kläder du hittat, visst är det roligt att bebisshoppa, jag kommer ha värsta "pimpade" ungen, för det är så kul. Särskilt lite annorlunda kläder som du hittat.



Visst är det trist att vara trött, men det är säkert hösten och alla extra kilon som gör en så seg. Fått några andra trevliga gravidtetssymptom eller är du en av dom "lyckligt lottade" som slipper sånt???



Kram

Postat av: Fia

Så, ja, då känns det genast lite bättre, du vet skadeglädjen är ju den enda sanna glädjen :)

hahah, näe så elak är jag inte... det är ju inte precis så jag tjatar om en bebis till längre, det får nog dröja, att vara gravid var fan inget kul och jag ser mig inte som en gnällig person.

Ja!!! Klart vi ska shoppa ihop, vad blir barnen, pysslingar? Sysslingar? Så dålig på sånt där med släktband.



Roy har sjukt mycket på jobbet som det är och har nog tänkt att ge bort ganska många dagar till mig, men jag har börjat ångra mig lite, är rastlös och vill gärna börja jobba snart... så jag kanske tvingar honom att vara hemmapappa lite mer än vi från början tänkt. Han ville helst spara dagarna tills bebis blir lite äldre. Vart jobbar du, känner igen dig så, klädbutik?

2009-10-29 @ 17:23:12
URL: http://fiamedbebis.blogg.se/
Postat av: Syster

Åh, vad fina kläder... Nu längtar jag tills bebisen kommer! Barvakt nummer 1, det e jag det!

2009-10-29 @ 19:04:54
Postat av: Liza

Vad mysigt med en bebis :) Själv får jag nog vänta några år till.. hehe.

2009-10-29 @ 19:14:51
URL: http://lizalicious.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej Sofie!!

Får börja med att gratulera till den lilla/lille i magen. Så himla roligt!!! Jag hittade din blogg av en slump. Kul! Hoppas att det är bra med dig i alla fall. Såg ert bröllopsfoto i tidningen för en tid sedan också. Du var verkligen jättevacker! Sköt om dig! Många kramar Frida (Lindström/Hultman)

2009-10-30 @ 10:41:43
Postat av: Anne, anness design

Ja, man kan verkligen sitta i evighet och leta fynd på tradera. Man hittar allt en hel del där.

2009-11-01 @ 22:12:19
URL: http://www.anness.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback