Det växer och knakar



Idag har det varit full rulle på lillfisen i magen heeela dagen, och ändå har jag inte druckit kaffe idag.
Den kanske passar på innan det blir allför trångt därinne. Var hos barnmorskan igår och allt såg bra ut även denna gång, både jag och bebis  följer kurvan, även om jag själv tycker att kilona börjar ticka på i en väldans fart. När jag var runt v.11-12 tyckte jag att jag redan var stor men kollar nu tillbaka på bilderna och skrattar, det är det roliga med att ha följt hela utveckligen med kameran. Speciellt nu de sista veckorna tycker jag det har hänt mycket. Eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Cissi

Och ändå är det bara en liten kula än så länge :)

Var tvungen att kolla tillbaka hur jag såg ut för 11 veckor sedan och jag var tydligen inte så stor som jag trodde. Nu är jag som ett mindre hus, så det är tur att det inte är dölångt kvar.

Fin mage har du i alla fall! :) Kram

Postat av: Fia

Ja, visst är det kul att ha dokumenterat lilla magen. Du har en jättefin mage, lättare att se hos andra än sig själv, man känner sig mest som en tjock korv tycker jag. och du lillfisen i magen rör sig bara mer och mer trots att det blir trängre. Ibland tror jag han trasslar in sig i revbenen. :)

På tal om något annat, ska du vaccinera dig för svininfluensan??? Kram Kram

2009-10-20 @ 21:07:21
URL: http://fiamedbebis.blogg.se/
Postat av: Martina

Som sagt, det är bara nu det är okej att kalla dig för "tjockis" :-). Men du är en fin tjockis! Skönt att höra att ni mår bra iallafall. Kram

2009-10-20 @ 22:12:05
Postat av: Johanna

Åh vad fin du är!!

2009-10-21 @ 09:09:41
Postat av: Kusin Malin

Din mamma tipsade mig om att jag kunde gå in på din blogg och se din fina mage :) Har ju inte setts på länge.. Nu börjar de hända grejer, Härligt! Ni har en underbar tid framför er... Gillar din blogg förresten, mkt välgjord och inspirerande! ;) Kram på er

2009-10-31 @ 10:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback