Barnrummet



Har inte mått så bra nu under ett par dagars tid, feber häromdagen och nu illamående så idag är jag hemma från jobbet och vilar, märker att kroppen mår bra av det.
De senaste veckorna har jag ju fixat lite i "lilla rummet" som ska bli barnrum så småningom. Det är långt ifrån färdigt men så här ser det ut i dagsläget. Det ska upp en ny taklampa, en vit (eller svart, vad tycker ni?) rya matta på golvet som blir mjuk att krypa på och knoppar ska på den nymålade byrån. En skön fåtölj att amma i ska stå i hörnet där byrån står nu och skötbordsdelen ska monteras på hyllan. Rummet ser mycket större ut nu när vi fick bort den stora extrasängen som stod här innan.
Både Stefan och jag är jättenöjda med skötväskan som beställdes från USA, syns vem som har valt den :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad fint ni gör det!! Kramar Johanna och Love

2009-10-30 @ 10:31:22
Postat av: Fia

Vilket fint rum, vi har också inrett "vuxet" med vita väggar och väldigt stilrent... tror leksaker och mjukdjur i alla dess färger ändå kommer göra rummet barnvänligt, och dessutom gillar nyfödda vitt :)

Det märks att våra "pappor" har samma musiksmak, vi har också AC/DC tröja till lilleman. :)



Ja, visst är Roy och Stefan lika, och får vi grabbar med det utseendet så får vi riktiga snyggingar. (Alla jag känner som fått barn i år har fått tjejer så det kan behövas lite pojkar också...)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback