Veckans mage v.30



En veckans mage så här när man börjar närma sig sista 10 veckorna. Tror det kommer gå jäkligt snabbt den här tiden, så mycket som händer. Har börjat längta riktigt till julen och att efter 23 dec bara kunna ta det lugnt och förbereda sig för det nya livet som mamma.
Fick precis ett SMS av våra vänner som blev föräldrar till en liten Eddie i etermiddags. Det var härligt att höra och allt hade gått bra, nu ser vi fram emot att träffa det lilla nytillskottet och vår lilla krabats lekkamrat. Åh vad jag längtar till det är vår tur!

Kommentarer
Postat av: Stina

Tack! :)



Hur minns du dagen med några få ord?



Det blir ganska tätt mellan dina småttingar va?



:) Stina

Postat av: Syster

Åh, vad fin du e! Tycker magen blir större för varje dag och resten av dig krymper! Ses ikväll och då ska blivande moster ha en liten sångstund för den lille;-)

2009-11-03 @ 07:56:01
Postat av: Fia

Fina magen! Kommer du i dina jeans fortfarande??? Fusk!!!!!!



2009-11-03 @ 08:30:52
Postat av: Fia

Hahahaha, okej, då är det samma nivå, fast jag tror mina jeans fastnar redan på vaden, mina vader är sjukt svullna, ser ut som en rysk kulstöterska :)



Man får väl hoppas att alla dessa kilon som kommer nu mest är vätska för jag hade också gått upp 3 kg sen förra mötet hos BM. Men man får väl trösta sig med att allt detta kommer vara tusen gånger värt det när den lilla tittar ut. Då spelar nog inte några extrakilon någon roll :)

Tar du ut någon ledighet innan?? Haft kontakt med Försäkringskassan än? Annars är det ett tips att fixa sånt nu!! Ett annat tips är att gå in på babyproffsens (kalmar) hemsida och anmäla dig, du får en blöjhink och lite annat smått och gott att hämta där. Kram

2009-11-03 @ 09:40:51
URL: http://fiamedbebis.blogg.se/
Postat av: Anne, anness design

:) Å, mysig fin mage! Saknar min lite, men uja så tungt det blev på slutet.

2009-11-03 @ 19:01:55
URL: http://www.anness.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback