20 års fest



Mamma tog kort på oss blivande mamma och moster och liten i magen. Tycker det blev väldigt fint.



Gårdagens 20 åring, Du är världens bästa lillebror!


Ja Stefan är i Berlin med gamla killgänget från fotbollsgymnasiet och jag har firat lillebrors födelsedag i helgen. Det är helt otroligt att det är 20 år sedan min bror föddes och nu är han inte längre tonåring.
Det var härligt att träffa tjocka släkten och alla goa busungar och nytillskottet Judith. Men jag var helt slut när jag kom hem och så upptäcker jag att grannarna har fest (i rummet intill vårt sovrum) och det är ett jäkla liv utanför på gatan så jag somnade med öronproppar i.
Idag ska jag ta tag i storstädning och sedan lägga mig på soffan och vänta på att S ska komma hem. Skön  söndag på er!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vilket fint kort på dig och Johanna!! Verkligen vackert. Hälsa din familj från mig, kram Frida (Lindström/ Hultman) Kram

2009-11-16 @ 11:27:51
Postat av: Sofie

Tack Frida! Hälsa tillbaka till din familj. Hoppas allt är bra med er! Kram

Postat av: Frida

Allt är bara bra tack =) håller på att lägga ner min butik i Oskarshamn som ´jag har haft knappt ett år. Tyvärr är omsättningen alldeles för liten och jag känner att det är bättre att lägga ner nu innan man drar på sig för mkt skulder. Så nu kommer jag att köra utförsäljning och sedan får vi se vad som händer. Hoppas på att hitta något jobb så snart som möjligt... Verkligen roligt att ni ska ha en liten! Så himla mysigt! Blir lite avis ;-) ha det jättebra. Kram

2009-11-16 @ 15:31:26
Postat av: michelle

åhh, vilket fint kort på kusinerna, och på världens finaste mage. nu kan det inte vara långt kvar? massa kramar

2009-12-01 @ 15:58:40
URL: http://michellebergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback