Lugnet efter stormen



Förra veckan gjorde jag inget mer än jobbade åt och sov i princip. Satt med hemsidan på kvällarna och jobbade även på lördagen, så på söndagen gjordes inte många knop, förutom en promenad i det fina vårvädret och en shoppingtur på stan. På torsdagen fick vi hämta hem vår nya pärla, en splitter ny bil, härligt!
Denna veckan får vi gäster både fredag och lördag så på torsdag ska det bakas. Och på söndag ska det insupas bröllopsluft på mässan på slottet. Ska bli kul att få se lite klänningar, provsmaka tårtor för nästa helg ska jag mamma och syrran, som kommer vara min tärna, åka och leta klänning. Såååå spännande!

Älskar ovan bild på kung Simson pga hans ansiktsuttryck, där han sitter och funderar bakom gardinen. Visst ser han lite skeptisk ut?

Kommentarer
Postat av: BlomsterDesign

Vilken härlig bild!

kram elli

Postat av: Sofie

Säger som jag sagt många gånger, oj så roligt med bröllopsförberedelser! Längtar så otroligt mycket till den dagen när jag står inför det faktum... :) Kram, Sofie

2009-03-09 @ 15:24:19
URL: http://syssla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback