Snowy sunday



Fågelkvittret hörs inte längre, det har dämpats av snön som åter lagt sig. Så idag har jag inte varit utanför dörren. Igår kväll var vi och provsmakade bröllopsmaten och valde ut rätterna vi ska ha, det kommer bli super!
I onsdags fyllde syster yster år, till helgen mamma och veckan därpå jag så det blir mycket firande. Systers presenter slogs in i papper och snöre från Lagerhaus och därifrån kommer även muffinsformarna som den friska efterrätten serverades i. Johanna hade gjort hemmagjord citronglass och den är helt fantastisk och glider lätt ner även när man är proppmätt.

Kommentarer
Postat av: Tina

Vilka fina paket Johanna fick, hoppas hon blev glad för innehållet :). Hälsa grattis i efterskott och hälsa grattis till mamma! Ser fram emot maten i juli :). Kram

2009-02-22 @ 22:14:18
Postat av: Anonym

Ja, presenterna var verkligen jättefina!:-)Fina bilder du tog åxå!

2009-02-23 @ 17:04:24
Postat av: Sofie

Vad kul med alla bröllopsförberedelser :) Fint inslagna paket och den där efterätten såg inte dum ut! Kram, Sofie

Postat av: Anne

Härliga paket! Kul det måste vara med alla förberedelser inför bröllopet. :)

2009-02-25 @ 17:18:53
URL: http://www.anness.se/blog
Postat av: Cristin

Rikitigt fin blogg du har! :)

ska vi prenumerera på varandra på bloglovin?

om du vill det kan du lämna en kommentar i min blogg, och direkt när jag ser det lägger jag till dig. :) och förresten en sak till, om du vill får du gärna rösta på mig som ”månadens blogg” (står mer om det i min blogg), jag länkar alla som har röstat på mig!

ha det super!

2009-02-25 @ 17:20:55
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: Mia

Vilken dessert! Ser hur smaskig ut som helst.



Kram Mia

2009-03-05 @ 10:24:51
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback