Alla ♥ dag


   

När man vaknar strålar solen utanför fönstret och genast återvänder kraften till kroppen. Vi har denna alla hjärtans lördag hunnit med en långpromenad med Elsa och Signe (ovan), deras husse och matte och J och lilla Meja, 3 mån. Vi har också provat ut nya glasögon till S, kollat på vigselringar och kikat på bröllopsklänning, dock ej provat för det får S inte vara med när jag gör. Jag har även diskuterat frisyr med J, som kommer göra mitt hår inför den stora dagen. Dagen har alltså gått i vänners och kärlekens tecken och den kommer rundas av med ost oh kex ikväll. Kan det bli bättre?


Kommentarer
Postat av: Tina

Vilken härlig dag ni verkade ha. Det är så dagen ska tillbringas, med nära och kära :-). Sköt om er så hörs vi, kram!

2009-02-15 @ 11:14:35
Postat av: Johanna

Ja vilken skön dag det var!! Å vilka jättefina bilder du har tagit på hundarna! Dom är ju väldigt snygga :), med det krävs också en väldigt duktig fotograf för att bilderna ska bli så bra. Kram Johanna, Elsa o Signe

2009-02-15 @ 11:18:26
Postat av: Anne

Åh, vilka vackra vovsingar! Ha en fortsatt härlig helg.

Postat av: Sofie

Söta vovvar! Vad kul att planera för bröllop! Kan förstå att det är vansinnigt kul. Längtar till den dagen är ett faktum för mig :) Kram, Sofie

2009-02-18 @ 01:31:02
URL: http://syssla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback