veckans mage 38+0



Här är veckans tjockisbiler. Har fått höra att jag bloggar för dåligt, men har faktiskt varit fullt upp och inte mycket tid vid datorn. Hoppas ni alla hade en bra jul!

Var hos barnmorskan i måndags och allt såg så fint ut med bebis. Huvudet är nu fixerat och så långt ner det bara kan, sa hon. Resten av värdena såg också bra ut och konstigt nog hade jag gått ner 0,5 kg under julen, men det trodde hon var vätska, eftersom jag tagit det lugnt och blodtrycket är tillbaka på normalt igen. Igår jobbade jag mina sista timmar på många månader och känns nu skönt med lite vila och förberedelser.

För övrigt rekommenderar jag inte andra gravida att se på Victorias secrets årliga visning på tv när man själv känner sig som en flodhäst :) ingen bra kombo.

Kommentarer
Postat av: Fia

Vet du vad, jag tror det är ännu värre att kolla på victoria secret´s fashion show när man är "efter-tjock" då har man ingen hård mage att klappa på att tänka på bebis, utan en degklump med en hormonrand på :) Snart kommer er plutt! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback