Julgran och Lucia



Morgonen började med mys framför luciamorgon på tv kl. 7. En härlig start på dagen efter en mysig lördag med vänner och julgodisbak.
Igår var pappa, jag och stefan uppe vid stugan och högg gran och grillade. Det var skönt med lite frisk luft, har varit alldeles för mycket stillasitande på sistone.
Jag är nu inne på min sista hela jobbvecka, och ser fram emot när jag kan lägga in jeansen i garderoben och bara skrota omkring i mysdress eller klänning och tights till liten är född. En annan fördel är att man inte behöver trycka ner elefantfötterna i trånga skor hela dagarna, nu är jag svullen konstant.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud vad lik du var lillebror på det kortet sis!

2009-12-14 @ 21:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback