2:a advent



Idag har vi ätit prinskorvar, köttbullar, sill och druckit julmust. Ja, jag hoppade ju sillen, men ni förstår vad jag menar, julbord. När vi kom hem satte vi på Ainbusk singers julskiva och slog in alla julklappar vi köpte igår. Ett par små klappar kvar sedan är vi klara, känns fantastiskt skönt att bara kunna ta det lugnt sedan. Så tidigt ute har vi aldrig varit innan. Har ju lite att fixa inför litens ankomst också. Har t.o.m. hunnit sätta knoppar på byrån till bebis alla kläder idag, den börjar bli välfylld nu.

Kommentarer
Postat av: olatidman

ncie!

Postat av: Fia

Vad mysigt det ser ut i er lägenhet. Du hinner förmodligen föda innan mig som det ser ut nu :)

Fan, att vänta tar mycket på krafterna, 3 dagar är typ 3 månader... Hoppas allt är bra med er! Kram

2009-12-08 @ 14:44:27
URL: http://fiamedbebis.blogg.se/
Postat av: Fia

Men Aj, Oj! Hur går ett vändningsförsök till då?? Då håller vi tummarna på att dom lyckas vända den lilla krabaten. Hur gör dom annars, snittar direkt eller hur funkar det? Jag håller verkligen alla mina tummar för er. Iofs vore det trevligt att synas på BB, jag med bebbe och du med tillrättalagd bebbe som lyder :)

Dumma unge, att vända sig nu, så här i slutskedet!



Vilken BM har du? Min gissade också på flicka nu helt plötsligt trots att jag sagt att vi kollat kön och det är en pojke. Så tror hon flicka. Vi kanske har samma flummBM?



Tänker på er jättemycket!



Kram

2009-12-08 @ 16:47:40
URL: http://fiamedbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback