Lilla rummet

image539
image543
image542

Jag har varit dålig bloggerska... igen. Har varit fruktansvärt osugen på att blogga men det beror nog mycket på att jag känner mig tidsstressad, försöker hinna med allt och det blir bara pannkaka, istället sitter jag och stirrar framför mig som en fåne. Har haft grym huvudvärk i snart 3 dagar, men nu börjar den så smått släppa och inspirationen stiger lite igen. Valborgsaftonen var därmed lugn för vår del, men började underbart med drink och blekrosa rosor från älsklingen när jag kom hem från jobbet. Tog en kort promenad bort till elden i kalmarsundsparken och gick och kollade på vackra hus, sedan somnade jag i soffan och vaknade av att S bar mig till sängen, han är stark han :)

Har nog inte visat så mycket av vårt extrarum här på bloggen men jag är inte riktigt nöjd med det rummet, det är svårmöblerat eftersom vi har en str extrasäng som soffa, men den är jättebra att ha när man har nattgäster. I det här rummet syr jag, betalar räkningar och även bloggar ibland, när jag inte sitter i soffan och gör det. På eftermiddagen är det skönt att lägga sig ner och vila lite här och inte behöva lägga sig i sovrummet.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jättemysigt! Det är så roligt att få "titta in" och se hur andra har det.

Kram Mia

Postat av: Michelle

Jag tycker rummet var jättemysigt, men kan inte placera vart i lägenheten det rummet finns? missade vi det när jag och linn var och hälsade på?
Kram fellan

2008-05-01 @ 21:42:22
URL: http://michellebergh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback