BloggSahara

image578

Här duggar inte inläggen tätt direkt. Befinner mig i en sorts bloggsvacka och vet inte om jag kommer fortsätta, samtidigt som jag vet att jag skulle sakna det. Jaja, vi får väl se vad som händer.
Det finns så mycket annat som lockar just nu än att sitta vid en dator, syrenerna blommar, himlen är blå och solen lyser. Jag firade mors dag med att hjälpa min egen kära mor och far att montera deras växthus, de har drömt om ett i många år och nu är det äntligen på plats. Kommer nog visa bilder när allt är färdigt och inrett. Nu ska jag kolla på fotbollsmatch (igen)  men solen skiner så jag gör det gärna. Hoppas bara min hjälte känner sig frisk nog att spela från start. Ha det gott och njut av den här tiden!

Kommentarer
Postat av: PiM

Befinner mej oxå där - torrt på bloggen...

Ölen ser GOOOD ut // Kram PiM

Postat av: Anne

Tack! jag håller med i din kommentar om att det är bättre med ensataka bra inlägg :) Snällt av dig, och kul att du tycker så om mina! Vilka fina ringar du har, den släta påminner om min förlovningsring. Kan det vara titan?

2008-05-27 @ 23:23:23
URL: http://www.anness.se/blog
Postat av: Linda P

Snygga ringar hörru :)

2008-05-28 @ 22:29:12
URL: http://livinglikelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback