Vårspritter

image505
image504

Idag när jag körde hem från jobbet, fick jag en sån härlig vårkänsla. Fåglarna kvittrade, solen sken och solglasen åkte på. Jag höjde volymen på musiken och bara njöt, och imorgon är det fredag igen.
När jag kom hem från jobbet idag satt en reporter och en fotograf här hemma och gjorde en intervju med sambon. Den är till en artikel i en bilaga i lokaltidningen och handlar om hans två stora intressen- fotbollen och musiken. Ska bli kul att se när den kommer!

I helgen hade jag tänkt hinna med lite shopping när S är borta på träningsläger, kanske en sväng till Öland och sedan stan i Kalmar. Behöver ett par nya vårskor och lite vårinspiration, det är alltid roligare att klä sig på våren, när man inte behöver en massa lager på sig. Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha en trevlig helg du också, kram Sandra

Postat av: Anne

vad mysigt! Vårkänslor, shopping och en tripp till öland! Ha det så bra!

2008-03-28 @ 13:25:16
URL: http://www.anness.se/blog
Postat av: Åsa

Åh, vlika härliga bilder. Sommarhimmel!
Vet inte om det bara är hos mig, men när jag öppnar din blogg i firefox halkar sidomenyn ner, under alla inläggen (fast fortfarande på sidan). Men inte i Internet Explorer. Tänkte att det kunde vara bra att få veta...

2008-03-28 @ 22:15:06
URL: http://www.heurling.com/blog
Postat av: anna

vilka underbara bilder!!!
Jag har gett dig en liten utmaning!
ha en bra dag
anna

2008-03-29 @ 09:34:24
URL: http://www.brojer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback