Svarta favoriter

image431

Tack för de fina kommentarerna om mitt förra inlägg! Det har varit mycket familjetid och väldigt lite datortid de senaste dagarna, av förklarliga skäl. Innan ögonlocken faller ihop visar jag upp några av mina senaste favoriter här hemma. Svartvitt så klart. De söta muggarna som kom med en prenumeration på Sköna hem hade jag glömt bort, tills det kom ett paket med posten. De har redan hunnit bli flitigt använda och de två översta är våra favoriter. Den svarta kandelabern är julklapp från mormor och morfar, de kan köpa presenter de... fast de har så många att köpa till brukar de träffa rätt.
Ska visa upp mina superfina fynd från loppisen och IKEA i lördags också, bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback