Horisontalläge

image406


Efter en sömnlös natt  insåg jag att vila stod på mitt schema idag. Har kvarterat mig på sängen i gästrummet med näsdukar, värktabletter och halstabletter och hoppas att vara mycket piggare imorgon. Känns som jag har hostat upp hela mig själv ut och in i tre nätter i sträck och det tar på krafterna, men jag är inte den enda sängliggande i dessa tider har jag en känsla av. Nåja, jag kanske orkar redigera lite bilder idag och planera framtida inlägg, så man får något gjort, blir så rastlös annars.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Håller med att det verkar som att det är förkylningstider nu. Hoppas att du kryar på dig! Kram Sandra

Postat av: Tina

Hej gumman,Nellie & jag är också krassliga. Nellie har en hemsk hosta & jag är dunder förskyld! Men det är ju såna tider nu...
Krya på dig kramar i massor från oss

2008-01-09 @ 14:54:05
Postat av: Sofie

Är ni också sjuka? Hoppas verkligen ni kryar på er. Pussa lilla prinsessan från oss! Kram på er

2008-01-09 @ 17:32:32
Postat av: Helena/Bildbloggerian

Det känns som att halva Sverige är rejält förkylda nu, var och varannan runt omkring mig blir helt däckade. Jag hade ju mitt i november och håller alla tummar för att jag slipper få en till omgång!
Krya på dig snart!

2008-01-09 @ 21:44:42
URL: http://exponerat.blogspot.com
Postat av: Nilla

Läcker bild! Krya på dig.

2008-01-11 @ 16:54:56
URL: http://tankebubblor.blogg.se
Postat av: Leifnicoline

NICE AND WONDERFUL SITE

2010-12-02 @ 14:30:41
URL: http://leifnicoline.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback