Ellos rea

image416

När jag nu varit hemma ett par dagar från jobbet börjar tristessen infinna sig. Tur att det är fredag, och en helg framför oss. Imorgon, förutsatt att jag mår bra, ska vi gå på Nyårsrevyn här i stan, och efteråt äta middag med S bror och hans familj, ska bli mysigt! Ikväll ska S och min lillebror gå och bowla och då passar jag på att smita ner till våra grannars katter, som vi passar för tillfället, och gör dem lite sällskap och kanske spelar lite Super Mario Bros på deras Wii =)
Passade på att slänga iväg en liten beställning från Ellos nu när de har super-rea. Det enda som inte var nedsatt var badrumsmattan, den grå, och det behöver vi verkligen en ny (med betong på BEHÖVER och hänvisar till gårdagens citat). Nej men faktiskt så slits de ut väldigt fort och nu när vi fick röda Lexington handdukar i julklapp, har vi ingen badrumsmatta som matchar, kan inte gärna ta den plommonlila till!

Kollage: Eget med bilder lånade från
Ellos


Kommentarer
Postat av: Anne

Härligt med lite nytt, dessutom är det ett plus när det är rea. Ellos brukar ha en heldel fint. Gillade tofflorna du visar upp, dom ser jätte mysiga och sköna ut.

Postat av: Sandra

Åh så mycket fint, älskar linnet med fickorna! Trevlig helg, kram Sandra

2008-01-11 @ 15:12:27
URL: http://tjohalia.blogg.se
Postat av: Linda P

Tack för berömmet, kul att du gillar vårt hem :) vi trivs super!! Snygga mattor, en grå har vi på vår lilla toa. Skön fredag!

2008-01-11 @ 17:05:22
URL: http://livinglikelinda.blogg.se
Postat av: Cissi

Hej gumman! Hur har ni det där hemma? Hur mår mina kissebäbisar? Vi har det jättebra, pussa kissarna o hälsa Steff! Ses snart, puss o kram

2008-01-13 @ 12:15:24
URL: http://www.cissicc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback