Tisdagstema-svart/vit

image267

Ibland har man bara inte inspiration att redigera bilder och skriva långa inlägg, när man suttit framför en dator hela dagen. Idag är en sådan dag men jag bjuder på en av mina favoritbilder, som passar in på veckans
tema. Förra sommaren var vi på semester på Gran Canaria och det här är den enda bilder jag hann ta från hästryggen. Qiara, hästen jag red var ett riktigt kraftpaket och bara 4 år gammal och ville visa sig på styva linan. Som tur är gillar jag sådana hästar och njöt i fulla drag!


Kommentarer
Postat av: Carina

Man ser tydligt på fotot att det är en häst med attityd, grymt bra fångat!

Postat av: Cia

En intressant bild...den är på väg någonstans och blicken söker in i bilden. Helt svartvita bilder kan lätt bli platta...det är inte den här.
Var det en tur bild eller var den planerad?

2007-09-04 @ 22:32:18
URL: http://www.mysecretwindow.se
Postat av: Sofie

Jag måste säga att den var lite både och. Ville få med landskapet diffust i bakgrunden, men det var ganska svårt eftersom det skumpade. Så att det blev hyfsat bra var nog tyvärr mest tur.

2007-09-04 @ 22:35:57
Postat av: Sandra

Det är bara roligt om du vill länka till mig :) Vilket fint kort du fick till och vad roligt att fara ut och rida!

2007-09-04 @ 23:26:01
URL: http://tjohalia.blogg.se
Postat av: *Malin*

Härlig bild! Det ser nästan ut som om hästen tittar på dig o undrar lite vad sjutton du håller på med. :-) Jag har tänkt ta en liknande bild med min pålle flera ggr, men det har helt enkelt inte blivit av. Det är nog inte helt lätt heller eftersom han inte gärna är still...

2007-09-16 @ 20:03:49
URL: http://fotomalin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback