Tisdagstema- saknad(e)

image357
Veckans
tisdagstema är saknad. Det finns en massa olika sorters saknad, och avsaknad, men det jag tänker på när jag hör det ordet är mina kära vänner som bor alldeles för långt ifrån mig. Saknaden är stor när vi är ifrån
varandra, och när vi träffas igen känns det som det inte har gått en dag sedan sist. Nästa gång vi alla träffas blir under en Spa resa till Stockholm i februari, och alla åtta kan följa med. Två är gifta, en har barn och ett par tjejer bor utomlands, men alla har vi tagit oss tid till denna avslappnande helg. Jag längtar redan!

Kommentarer
Postat av: Sinkadus

Åh, jag förstår precis vad du menar... det är verkligen att sakna :)

Postat av: Sandra

Vilken lyxig och smart idé att träffas för en spa-resa! Kram Sandra

2007-10-23 @ 15:23:43
URL: http://www.tjohalia.blogg.se
Postat av: Erlingruth

Thanks for the information

2008-11-18 @ 08:32:12
URL: http://erlingruth.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback