Sjukstuga

image312

Är hemma från jobbet idag. Drog på mig en förkylning i helgen och vaknade imorse som jag somnade.... med huvudvärk. Det känns dumt att vara hemma för man har ont i huvudet, men det är så pass att jag inte har någon matlust, inte orkar resa mig ur sängen, så hur ska man då kunna sitta i en telefonväxel eller vara skärpt nog att hantera fakturor? Nej det går faktiskt inte. Har bara duschat idag sedan var jag tvungen att gå tillbaka till sängen. Ska nog läsa en tidning eller kolla på en film istället. Känner mig ungefär som den spretiga dalian på bilden idag.

Kommentarer
Postat av: Violin

Tack för din kommentar på min sida..:) Jag blev jätteglad...:) -Jobbigt med förkylning och huvudvärk, hoppas att du kryar på dig.

Postat av: Cissi

O jag är också supersjuk idag :( Fy farao.. det är kanske ngt som går i huset!? Krya på dig (och mig)

2007-10-08 @ 15:19:41
URL: http://www.cissicc.blogspot.com
Postat av: Helena/Bildbloggerian

Åh, jag hade också gärna legat kvar hemma idag, istället för att gå till jobbet, för jag har inte heller varit på topp. Huvudvärk och nackspärr, men naprapaten har löst upp en hel del spänningar nu tack och lov.
Hoppas du mår bättre snart!

2007-10-08 @ 21:45:30
URL: http://exponerat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback