Dopet

image377
image403


Det var ett jättefint dop förra helgen och nu är äntligen bilderna klara. Texten är till låten som vår vän sjöng i kyrkan för huvudpersonen, det var jättevackert!
Har inte riktigt haft den tid som jag önskat på sistone, massa annat i vägen, det börjar lida mot advent, både S och jag har varit på personalfest i helgen, födelsedagar, och massa annat. Idag känns inte som jag fått något gjort, men det har jag ju egentligen. Jag har lärt mig Photoshop grunderna genom en kurs på nätet som man kan hitta på
Moderskeppet. Jättebra om man vill lära sig att redigera bilder och skapa i Photoshop. Det tar sin tid, men det är så kul när det blir bra!!
Igår kompletterade jag det sista jag behöver inför julen för att ändra lite här hemma, var på stan en sväng med mor och far och gjorde sedan ett besök hos syster på IKEA. På fredag åker jag och hälsar på en kompis i Göteborg och vill helst att det känns som advent här hemma innan. Det ska bli jätteskönt att komma iväg lite och umgås med goa glada väninnan Ida, man har alltid kul med henne! 

Kommentarer
Postat av: Nilla

Jättefint!

Postat av: Sofie

Vilken fin text! Och fina bilder, så otroligt söt liten baby :) Jo, PS är verkligen roligt när man börjar lära sig... just nu har vårat försvunnit från datorn på något märkligt vis, måste installera om det. Ha det så härligt i Göteborg! :) Kramar, Sofie

2007-11-25 @ 19:54:13
URL: http://lufthav.blogg.se
Postat av: Tina

Hej Sofie!
Vilka jättefina bilder!!Nu i veckan lärde sig Nellie att vända sig från rygg till mage, vet inte vem som blev mest förvånad hon eller jag:) Vilket fint kort på Nellie och Stefan.Du måste skicka alla kort till oss, vi är så nyfikna. Och TACK för att du var vår "dopfotograf". Kramar från oss tre

2007-11-25 @ 21:38:21
Postat av: Maja

Vilken gudomligt söt liten tjej. =) Vacker text! Kram Maja

2007-11-26 @ 13:10:26
URL: http://cactusvit.blogg.se/
Postat av: Samsolveig

Very well done. I enjoyed the site.

2009-05-11 @ 11:01:18
URL: http://samsolveig.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback