Kristi flygare dag, 17 Maj

Idag fyllde S gulliga farmor 85, det firade vi tillsammans allihopa i familjen (även blivande tillskottet fanns med och sparkade i magen på svägerska) på Kristianopels Gästgiveri. Maten smakade underbart och jag är fortfarande, 23:16, mätt så det står mig upp i halsen. Gästgiveriet låg på en mysig liten gata som taget ur en Astrid Lindgren berättelse. Husen var låga och fönstren nästan i markhöjd och kyrkan från 1624 ståtade en bit bort på gatan, riktigt idylliskt. Halade upp kameran för att knäppa lite bilder, det blev en, sedan var batteriet slut. Lånar en bild från gästgiveriets egen hemsida istället

           image67

När vi kom hem storshoppade vi inför helgens grillning och nu ligger man som en klubbad säl. Bjuder på ett par bilder från mitt senaste besök hos mor & far. Ha en skön helg, det tänker jag ha!

image68


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback