Äntligen matbord!

Nu har vi varit runt på möbelvaruhusen igen. Vi åkte och kollade på det som vi bestämt sist att vi skulle ha, men gillade det inte när vi kom tillbaka idag, så vi åkte vidare. På nästa ställe hittade vi ett klockrent bord och gjorde en beställning direkt, om ett par veckor får vi hem det. Det är det här, fast i vitt:
image52
Bild från em.com

Stolar har jag ett par hemma hos mamma och pappa som ska slipas, målas och kläs om och så är vi på jakt efter 4 till och letar efter fina på secondhandställen och på nätet. Vi vill gärna mixa gammalt och nytt så det blir personligt.

Från MIO kom vi ändå inte tomhänta, hittade lite på fyndhörnan. Rosa löpare från Linum och frukostassietter i melamin i cerise och limegrönt. De svarta ljusstakarna fick jag av lillebror när jag fyllde och fick vara med på bild eftersom jag gillar dem så mycket. De kommer passa fint i nya lägenheten!

image54image53

Kommentarer
Postat av: Chrishelene

Very nice site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback