Presenterna

presenter
Nu har har äntligen lyckats ladda upp bilden på mina fina presenter. De underbara Filippa K muggarna med guldmönster fick jag av min förra chef med familj, samt 2 till av de svart vita kopparna av samma märke som vi redan hade 6 av. Perfekt att ha lite fler av en sort. Orkidén var från vännerna J och C, perfekt färg. De två turkosa Iittala skålarna kom mina gamla jobbarkompisar med och ljuslyktorna från Sia fick jag av sambons killkompisar. Min väninna J (och hennes man) har hört mina planer om den nya färgkombination till vardagsrummet, ljusgrå-svart-cerise och hade därför köpt blockljus med fat i accentfärgen. Måste bara måla om fondväggen( som nu är latte färgad) innan jag kan ändra om resten.
Nej nu ska jag nog ta och lägga mig, har inte vant mig vid att gå upp vid 6 än och imorgon är det en speciell dag, min födelsedag. Min och sambons familj kommer hit och firar efter jobbet, ser fram emot en mysig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Alexandereline

NICE AND WONDERFUL SITE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback