Födelsedagsfest

Det har varit mycket nu. Nytt jobb, gammalt jobb och massa födelsedagar. Har därför inte hunnit med allt jag velat, t.ex att sätta igång bloggen ordentligt. Har nu suttit och redigerat bilder i en timme och nu när jag ska ladda upp dem funkar det inte, man kan bli trött för mindre.
Igår var det fest, delvis avskedsfest för de gamla jobbarkompisarna, men också födelsedagsfest för vänner. Jag fyller nämligen år på tisdag (27 år, hu!). Festen var mycket lyckad, jag hade jättekul och alla verkade trivas. Maten gick åt fortare än man hann blinka. Hade gjort några olika sorters snittar och plockmat och det var faktiskt jättegott. Hämtade som vanligt inspiration från
arla.se.
Idag gick vi upp ganska tidigt och städade upp efter festen och har därför hunnit med mycket under dagen, vilket brukar vara ovanligt såna här dagar. Det var jättefint väder idag, som en kall vårdag, så vi tog en sväng in till stan, där vi tog en fika med syster yster och hennes sambo och några av vännerna som var på festen. Den tidiga morgonen tog ut sin rätt och nu sitter man och slöar i soffan, och senare blir det film. Kollar in lite snare och ser om det går att ladda upp bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback