God fortsättning!

image396

I fas med livet igen efter julhelgen, paketen är öppnade, julskinkan är slut, julstädningen äntligen gjord och räkningarna betalda (med förödande slag för kontot). Nu kan man pusta ut och inse att man faktiskt är ledig i 5 dagar till! På schemat står tjejträff, middag med föräldrar och svärföräldrar och nyårsfirande här hemma. Igår hade vi besök av svåger, svägerska och S guddotter, mycket härligt, då vi inte träffar dem så ofta, eftersom de övergivit oss för den stora staden med S. God mat, trevligt sällskap och mycket doftande i bebishår, hon är en riktig pärla den där Nellie, skrattar nästan jämt.
Lovar att ta tag i uppdateringen av bloggen nu när allt lugnat ner sig, har fått många kommentarer i jul från de som besöker mig dagligen att jag måste uppdatera oftare, så jag ska försöka bättra mig gott folk!

Kommentarer
Postat av: Malin

God fortsättning till dig också:) Tack för tipset om laptop skalet. Har också kollat på det och tycker det är riktigt snyggt. Däremot är min dator i silver. Det skalet skulle jag garanterat köpt om jag köpt en svart dator:) Kram på dig!

Postat av: Maja

Tack Sofie för din julhälsning! Vilket härligt rishjärta, har du gjort det själv? Hoppas du har en riktigt skön helg, kram Maja

2008-01-05 @ 10:49:26
URL: http://cactusvit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback