Underbara helg!

Har börjat uppskatta värdet av att vara ledig på helger, speciellt lördagar. Har haft en jätteskön dag med både nytta och nöje. Har börjat förbereda flyttstädninge lite smått och rengjorde fläkten och skurade balkongen idag. Utöver det har jag hunnit med en sväng till Öland för att lämna av S och en sväng på stan. Har de senaste dagarna gjort ett par små klipp...

image45

Häromdagen fick jag hem ett paket från Ellos som innehöll den rosa klänningen, som var restad från en tidigare beställning. Det syns kanske inte på bilden men den är lite prickig i strukturen, jättesöt och kommer nog användas flitigt i sommar, både till jeans och tights med linne eller t-shirt under.
Den grå tröjan/korta jackan hittade jag på H&M under onsdagens tur på stan, då jag egentligen inte var ute efter kläder, men men... Slank även in på Indiska för att reka kuddfodral men kom därifrån med en sjal som jag kollat på ett par gånger. Några andra fynd är de fina armbanden och nagellack som matchade dagens outfit. Någon som tycker att jag är besatt av cerise? Ja, jag har väl en liten hang-up på det just nu.
Silverkrukan ett rea-fynd och tröjan bredvid är helgens bästa kap! Fyndades på Intersport, som hade invigning i nya lokaler, och hade t-shirten till kampanjpris - 100 pix. Sådant blir man glad av! Den är ännu finare i verkligheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback