Loppisfynd

image21

Har haft en underbart skön helg. I fredags skulle vi kollat på ny bil efter jobbet, men försäljaren var inte där. Stötte istället ihop med svärföräldrarna, som bor i närheten av bilfirman och det blev pizza och sedan lite rödvin. Igår var det jättefint väder och jag och en kompis var på stor loppis i folkets park, och resultatet syns här ovan. Köpte ytterligare några grejer, men de blev presenter till mamma och pappa.
Efter loppisen åkte vi över till våra musikspelande "grabbar" på Öland, och när de repat klart tog vi en pizza (ja, igen, jag vet) Nu får jag nog sätta igång med träningen denna veckan, har köpt ett gymkort som jag inte invigt än.
Idag har  jag sovit ut ordentligt och putsat fönstrena i vardagsrummet, så äntligen ser man ut igen, och solen tittar in. Jag har också städat ur och vikt iordning i mina garderober, det var skönt att få en inventering inför våren. Man har så mycket man inte använder bara för det ligger längst ner i högarna. Passade på att kolla skolagret också, har en hel del, men skor är något jag verkligen inte kan få nog av. De skor och väskor nedan är de som används flitigast just nu...

image22 image23
Det känns skönt med den kommande 4-dagars arbetsveckan, man kommer nog bli slut av allt farande och flängande i helgen ändå. På torsdag spelar en vän till oss gitarr och sjunger på en pub här i stan, så det ska bli kul att lyssna på. På fredag ska jag till föräldrarna, på lördag till svärföräldrarna och söndag verkar det bli övriga släkten. Förhoppningsvis blir det lite vila på måndagen...

Kommentarer
Postat av: Mariusoline

i love this page keep it up.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback